Michael Jackson mördad! why?


Hej alla Michael Jackson fan<3
Idag läste jag såklart i aftonbladet om Michael Jackson händelser som hände inatt.
Det var så att Michael Jacksons läkare hade typ glömt ta ut dropp och något annat elr jag är osäker men jag tycker det låter som han har blivit mördad av misstag...
Fan vad taskigt...
Han var den ända på hela jorden som verkligen fårstådde alla och han var den man kunde lita på...
Vrf skulle det hända den bästa personen i hela världen?
Jo för att det finns såna som inte fattar vad dom gör som har anntingen problem elr som bara är sinnesjuka...
Det kanske inte riktigt var svar på tal men ändå...
Att mörda Michael Jackson är fan det värsta en person kan göra!!!!
Han måste ha ett stort himla problem!
Stackars Michael Jackson...
Men tänk om han behövde lida?
Iförsig kanske han gjorde det lite hela tiden även när han levde men tänk om han led ännumera?
Jag kan inte förstå ibland vrf världen kan vara så grym...
Iaf så frågade jag en tjej igår på en blogg ifall hon kunde göra en Michael Jackson header till mig och det ska stå:
MICHAEL JACKSON 1958-2009
och under det ska det stå:
R.I.P mj i for you`re always in my heart, forever...
Jag älskar honom över ALLT ANNAT...
R.I.P MICHAEL JACKSON<3<3
I LOVE YOU AND I ALWAYS GOING TO DO<3<3<3
GUD BLESSED YOU MICHAEL JACKSON<3<3<3
YOU WILL LIVE FOREVER IN MY NHEART AND SOUL<3<3<3
FOR YOU`RE ALWAYS IN MY HEART<3<3
R.I.P...
FROM YOU BIGGEST FAN ISABELLE<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad taskigt, mördad av misstag

2009-07-28 @ 20:24:12
URL: http://pimmi.blogg.se/
Postat av: Viktor

Jag älskar Michael, Har gjort det sen jag var åtta.



Jag hatar den där läkaren

2009-07-28 @ 23:05:00
URL: http://rockerboy.blogg.se/
Postat av: ♡ Olivia ♡

Saknar dej också isa <3<3 Jag kommer hem om ca en vecka och tre dagar :/

Kram!!!

2009-07-29 @ 15:26:17
URL: http://oliive.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej Isa!

Vilken fin blogg, men

du får nt glömma den andra!

Kmr hem om 2 veckor, då måste vi ses,

innan uppstarts lägret :P

Pusss

2009-07-30 @ 11:24:03
Postat av: ♡ Olivia ♡

Okej, men asså det kan bli lite svårt om jag måste skicka den till dig. Eftersom jag är så trög och inte vet hur man gör.... :S

2009-08-01 @ 11:42:57
URL: http://oliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0